شکایات و بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و در آرتازون در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای کلیه آثار که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مشتری برسند ، ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

شرایط بازگرداندن اثر

اگر اثر خریداری شده، ایراد یا اشکال ظاهری و یا آسیب دیده باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت اثر ، به آرتازون اطلاع داده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری پس از تحویل سلامت کالا ، که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، را شامل می‌شود.
– اگر اثر خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس اثر جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– در صورت انصراف اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات (شماره تلفن ۳۶۲۶۲۱۳-۰۹۳۹ – ایمیل admin@artazon.ir) اطلاع داده شود.
– در صورت تحویل و صحت کالا ، تنها در صورتی که اثر در بسته بندی اصل خود و سلامت باشد امکان انصراف و عودت وجود دارد .
– در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

کالا را چطور ارسال کنید؟


– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی سایت جداً، خودداری کنید.
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و سایت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟


از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– با شماره تلفن ۳۶۲۶۲۱۳- (۰۹۳۹) تماس بگیرید.
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
– یا به admin@artazon.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

اعلام درخواست ، نظر ، پیشنهاد و یا شکایت


از طریق یکی از روش‌های زیر، نظر ، پیشنهاد و یا شکایت خود را اطلاع دهید:
– با شماره تلفن ۳۶۲۶۲۱۳- (۰۹۳۹) تماس بگیرید و یا پیامک بزنید .
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع شکایت / پیشنهاد ، ارسال کنید.
– یا به admin@artazon.ir ایمیل بزنید.